jag kan inte ringa

d e något fel på min telefon! jag kan inte ringa någon! fan!

ser att mina kompisar har börjat läsa min blogg igen. haha. vet inte om d beror på att jag påpekade d, eller om d e för att jag e hemma igen och att de då vill ha koll på mig ;)
jag hade tänkt skriva lite roliga saker som jag måste dela med mig av, men jag inser att jag inte har ätit middag ännu så d går före.
men skriver i morgon kanske :)

hemma igen

Hej.
hemma i stockholm igen. hemresan gick bra och vi hade jättetrevligt. åt choklad och pratade och missade filmen på planet helt ;)
när vi kom hem drack jag och nathalie cola och åt glass och nu sitter vi och tittar på tv.
e lite ledsen över kärleksproblem som jag hade för ett halvår sen. vissa saker går aldrig över :(
borde sova så känns allt bättre i morgon. om d e bra väder i morgon också så ska vi ut på havet tänkte vi :)
paulina och sofia skulle ut på krogen nu när vi kom hem. hahaha. de skulle hem och lämna resväskorna och sen dra ut. hahhaha. jag och nathalie övervägde d en stund men nu ska vi bara va hemma tänkte vi.  :)
sov gott.

jag e utomlands! sluta fråga var jag har tagit vägen :P

Hej.
Sista dagen här i Spanien. snart åker hela vårat härliga gäng hem till stockholm igen. vi har haft en helt otroligt bra resa.
vi har hunnit med väldigt mycket roliga saker. jag och nathalie har tagit 487 kort och de andra har nog tagit lika många :)

inser att mina kompisar inte läser min blogg för de hetsar med en massa sms och samtal och undrar varför jag inte svarar. jag e ju utomlands! meningslöst att påminna er eftersom att ni ändå inte läser :P men jag ringer er alla när vi har landat.
och om patrik ändå läser min blogg så vill jag tacka för inbjudan till kräftskivan igår och säga att jag inte kommer ;) och jag hoppas att ni hade kul! hahaha.
nu ska vi ut och äta middag.

torsdag

Godmorgon!
I går va vi inte ute och festade utan va på middag. middagen höll på i evigheter och d va så otroligt bra stämning!
vi satt lite ovanför havet med utsikt över hela hamnen. otroligt fint.
maten va också jättegod med tre såser som jag så gärna ville ha receptet på ;)
dock upptäckte nathalie idag att jag lyckades få två fläckar längst ner på klänningen. hur gick d till när vi bara va på middag? vi va ju inte ute och festade! haha konstigt.
nu har vi ätit lunch och ska snart till stranden. idag ska vi åka jetski.
bara några dagar kvar innan vi e tillbaka i sverige.

i spanien

Hej mina vänner som har börjat skolan. jag tänker på er! och saknar er! men jag e snart hemma igen.
nu ska vi snart bruncha alla tjejerna.
sedan ska vi ner till stranden. vi har volleybollplanen idag :P

och ikväll blir d middag på våran favoritrestaurang och sen utgång.
jag och nathalie gick ju ut dagen innan vi åkte. hahahaha så otroligt dumt! vi sov en och en halv timme innan vi satte oss i taxin till flyget. skrattade hela taxiresan för att vi fortfarande inte va helt nykra och för att den här idén inte va så bra.
på flyget drack vi en massa juice och åt god frukost och snart mådde vi bra och va nyktra igen.
aldrig mer sa vi då. men jag gissar på att vi kommer att gå ut dagen innan vi åker hem härifrån också :D haha.
de smarta systrarna!
vi e förresten tre syskonpar här nere. och sedan e de andra sju som allas familj ;) haha.
nu ropar nathalie och linda på mig. äntligen mat!

i morgon åker vi

Hej. nu har jag kommit hem från jobbet och ska snart äta middag. jag packade igår så ikväll kan jag gå ut med gott samvete. och i morgon åker jag och nathalie och kompisarna utomlands. spanien! äntligen!
flyget går ganska tidigt i morgon men vi tänker inte missa en utgång för d. fredrik fyller år idag så drinkbord med han och hans kompisar väntar.

en veckas semester! :) <3
jag ska försöka skriva där nere så mycket jag kan :)

tisdag

d e inte höst! inte riktigt än!
jag har på mig jeans shorts och en tunnblus. för d e fortfarande sommar.

planerna va idag att åka ut på havet, men jag hoppade av den idén och åker förbi och säger hejdå till linus i stället.
d känns som att alla flyttar.
jacob och de andra killarna överväger att säsonga i vinter igen i whistler.

och jag har bestämt mig för en sak. väljer jag inte lund nu (jag har några dagar på mig att fundera) så drar jag och nathalie till usa nästa år. och pluggar där.
jag faller för grupptrycket ;)

nu har jag en kvart på mig innan jag ska till linus. skriver sen. puss

Lund eller Stockholm?

Jag vet inte hur jag ska göra.
jag har kommit in i Lund.
men jag vill bo i stockholm. i april när man valde tänkte jag att jag ville plugga i lund, och d e säkert jättekul. men nu vill jag bo här.
jag vill inte lämna allt. jag kommer ändå inte få pluggat nånting. jag kommer bara festa hahahaha.
jag kommer nog tacka nej och bli kvar här :)

nu sitter jag i sängen och lyssnar på musik och funderar på d här med ex. jag ska skriva om d nån annan gång, lite för trött just nu.
jag har jobbat idag :) och nu ska jag snart äta middag och sen ska jag ut. jag orkar inte gå ut egentligen :p men jag har tackat nej två gånger i rad nu så ikväll måste jag med :)
fast jag börjar halv åtta i morgon och d e ett viktigt möte ;)
men jag gör d som e kul och festa e fettkul! :D

alla rykten om att jag nästa vecka åker till magaluf e falska (A) hahahaha ;)
skriver snart igen. puss rebecca