i spanien

Hej mina vänner som har börjat skolan. jag tänker på er! och saknar er! men jag e snart hemma igen.
nu ska vi snart bruncha alla tjejerna.
sedan ska vi ner till stranden. vi har volleybollplanen idag :P

och ikväll blir d middag på våran favoritrestaurang och sen utgång.
jag och nathalie gick ju ut dagen innan vi åkte. hahahaha så otroligt dumt! vi sov en och en halv timme innan vi satte oss i taxin till flyget. skrattade hela taxiresan för att vi fortfarande inte va helt nykra och för att den här idén inte va så bra.
på flyget drack vi en massa juice och åt god frukost och snart mådde vi bra och va nyktra igen.
aldrig mer sa vi då. men jag gissar på att vi kommer att gå ut dagen innan vi åker hem härifrån också :D haha.
de smarta systrarna!
vi e förresten tre syskonpar här nere. och sedan e de andra sju som allas familj ;) haha.
nu ropar nathalie och linda på mig. äntligen mat!

Kommentarer

Till REBECCA:

Från:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0