Lund eller Stockholm?

Jag vet inte hur jag ska göra.
jag har kommit in i Lund.
men jag vill bo i stockholm. i april när man valde tänkte jag att jag ville plugga i lund, och d e säkert jättekul. men nu vill jag bo här.
jag vill inte lämna allt. jag kommer ändå inte få pluggat nånting. jag kommer bara festa hahahaha.
jag kommer nog tacka nej och bli kvar här :)

nu sitter jag i sängen och lyssnar på musik och funderar på d här med ex. jag ska skriva om d nån annan gång, lite för trött just nu.
jag har jobbat idag :) och nu ska jag snart äta middag och sen ska jag ut. jag orkar inte gå ut egentligen :p men jag har tackat nej två gånger i rad nu så ikväll måste jag med :)
fast jag börjar halv åtta i morgon och d e ett viktigt möte ;)
men jag gör d som e kul och festa e fettkul! :D

alla rykten om att jag nästa vecka åker till magaluf e falska (A) hahahaha ;)
skriver snart igen. puss rebecca


Kommentarer
Postat av: kristina

Hörru bruden.. dåligt med uppdateringar. Ha det gott!

2011-08-16 @ 09:17:45
Postat av: Rebecca

jag ska bättra mig! :)

2011-08-16 @ 16:05:26

Till REBECCA:

Från:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0