jag e utomlands! sluta fråga var jag har tagit vägen :P

Hej.
Sista dagen här i Spanien. snart åker hela vårat härliga gäng hem till stockholm igen. vi har haft en helt otroligt bra resa.
vi har hunnit med väldigt mycket roliga saker. jag och nathalie har tagit 487 kort och de andra har nog tagit lika många :)

inser att mina kompisar inte läser min blogg för de hetsar med en massa sms och samtal och undrar varför jag inte svarar. jag e ju utomlands! meningslöst att påminna er eftersom att ni ändå inte läser :P men jag ringer er alla när vi har landat.
och om patrik ändå läser min blogg så vill jag tacka för inbjudan till kräftskivan igår och säga att jag inte kommer ;) och jag hoppas att ni hade kul! hahaha.
nu ska vi ut och äta middag.


Kommentarer

Till REBECCA:

Från:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0