söndag 22 januari

Idag när jag vaknade så va d mer snö ute än i går.
Jag och Nathalie hade lovat att skotta uppfarten och runt poolen.
Vi klädde oss varmt i skidkläder och gick ut och började skotta. Men ganska snabbt gick d över i ett snöbollskrig.
Det va fettkul!
Sedan tog vi en promenad ner till stranden där vi satte oss en stund och pratade. Men sen blev d för kallt så vi började gå tillbaka. då körde victor och jonas förbi oss och frågade om vi skulle va med på spelkväll hemma hos sofia, men d kunde vi tyvärr inte.

när vi kom hem tränade jag lite och sen duschade jag och jag och nathalie hjälpte sedan till att göra i ordning för snart kommer våra kusiner med deras barn :D
d ska bli jättekul att se dom igen!

nu har jag beskrivit min dag ganska detaljerat tycker jag ;)

nathalie funderar förresten på att dra till australien.
jag föreslog en weekend till frankrike eller nåt för att prata igen om d här :P
mest för att jag vill umgås med henne och shoppa, men jag lyssnar gärna om hon har nånting hon funderar på kring resan ;)

snart ÅREEEEEEEEEEE btw!

Kommentarer

Till REBECCA:

Från:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0