NATHALIE fyller ååååååår idag!

IDAG FYLLER NATHALIE ÅR!
Vart fjärde år får vi fira henne! ;) hahahaha.

jag, hanna, jossan, maria, rosanna, linnea, sara, carro, mia och linda sjöng för henne i morse :D
mamma och pappa och vi åt en fantastiskt god frukost som va uppdukad.
hon fick sina presenter och av mig fick hon en weekendresa till valfri stad, av mamma och pappa fick hon pengar och en väska och en jättefin guldring.
sen umgicks vi tjejer. sen vid lunch åkte hela familjen iväg och åt en jättegod lunch.
sen försvann nathalie iväg på egna äventyr med kompisarna.
då passade jag på att va i stan lite med rebecca och olivia.
sen åt vi middag och snart ska vi tagga för ett jättebra firande för nathalie med alla våra kompisar :D
i helgen firar vi på riktigt med fest men ikväll kör vi utgång :)

jag älskar dig syster!
vi firar dig igen om fyra år ;)
pussssssssss

Kommentarer

Till REBECCA:

Från:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0