19 februari

Hej.

Idag har jag sovit hela dagen. gårdagen spenderades på olika ställen runt stureplan och vi va inte hemma förrän halv sju i morse.
då åt vi lite innan vi sov jag och nathalie.

alla mina besökare hade försvunnit så jag övervägde faktiskt att sluta blogga då.
(även om man kan tro att jag har gjort d ibland eftersom att uppdateringarna dröjer så länge)
men nu inser jag att statistiken inte har fungerat innan, men nu när den fungerar igen så ser jag att jag hade besökare fortfarande.
så då fortsätter jag lite till ;)

planerna för min systers födelesedag e fortfarande inte färdiga. suck. jag kommer aldrig hinna med allt.

idag saknade jag år 2007 typ. d va då jag startade den här bloggen och d hände så mycket roligt d året :D :D
jag va tillsammans med Jacob, jag reste en massa till st.tropez bland annat osv. vi hade spontana fester i klassen och allt va så roligt. åren efter har också varit bra men idag sakande jag faktiskt 2007.
;)


Kommentarer

Till REBECCA:

Från:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0