15 februari

Hej!
Igår va d alla hjärtans dag.
Jag va hemma och åt jättegod middag med familjen.
Jag svarade inte på de sms jag fick igår. Jag tycker att jag har blivit tillräckligt sviken nu så därför tänker jag inte ge några fler chanser.

Igår besökte INGEN min blogg. Hahaha jag e bortglömd av mina kompisar som annars dagligen läser min blogg.

Den 29 februari fyller min syster år! Hon fyller var fjärde år ;) och i år e d alltså dags.
Hennes födelsedagar e alltid bäst. alla anstränger sig för att fixa d bästa och d misslyckas aldrig.
jag vet va jag ska ge henne :) hon kommer bli så glad!

nu ska jag träna lite för sen ska jag och Nathalie göra ett kollage till en kompis.

och snälla Nathalie, sluta lägg upp alla dessa bilder du hittar i din mobil på mig på facebook :P dom e ju inte för allmänheten! :P


Kommentarer

Till REBECCA:

Från:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0