söndag

Nathalie kom slutligen hem igår så vid nio åt vi thaimat, gjorde oss i ordning och sedan hällde vi upp vin och satte oss på altanen där vi snackade och förfestade och lyssnade på en av låtarna från spanienresan på repeat.
:D
några timmar senare tog vi en taxi in till stan och mötte upp de andra :D
vi drog till amba igår där vi blev kvar hela kvällen innan alla drog på efterfest hemma hos oss.
alla badade i sina kläder och vi hade så kul.
en av de bästa efterfesterna någonsin.
jag ville aldrig gå och lägga mig då. vid åtta gjorde jag d ändå. :)
och idag har jag och natahlie varit på stan och handlat kläder och ätit sushi. nu skulle jag egentligen gymmat men jag struntar nog i d för vi ska snart äta middag.
ikväll blir d filmkväll och i morgon väntar jobb tidigt på morgonen.

Kommentarer

Till REBECCA:

Från:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0