lördag

Hej.
jag ska precis börja titta på film. ikväll skulle jag på middag men sara som har middagen e sjuk. så nu försöker jag få min syster att vilja förfesta med mig innan vi drar ut :)
men hon e försvunnen. eller helt försvunnen e hon ju inte, hon e ute på havet med några kompisar men d e inte säkert att hon hinner hem.
annars får väl jag förfesta för mig själv :P haha de andra som skulle på saras middag e i stället på förfest hos madde som bor i saltis men jag orkar inte åka dit :P haha. enklare att förfesta med nathalie och åka med henne in till stan och möta de andra där.
men först ska jag äta middag, mamma och pappa e inte hemma så jag och nathalie pratade om att köpa hem mat. jag vill ha thaimat.
igår va jag på bio i alla fall med mia och lina och linnea. efter d drack vi vin innan vi slutligen åkte hem till lina och badade i deras pool och slutligen såg på film vid sex på morgonen.
dags att välja kläder för i kväll.


Kommentarer

Till REBECCA:

Från:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0