söndag 27 november

Hej.

Nu sitter jag och Nathalie och tittar på Så mycket bättre från igår.
vi har nog inget roligare att göra när d e söndagkväll :P

igår va jag först på förfest hos Sara med hela gänget. efter d tog vi oss in till stan och hade en riktigt bra utgång.
vi träffade några sköna göteborgare som va här på besök så vi hängde med dom hela kvällen :D
visade sig att dom brukar va i spanien där vi har vårat hus.

när alla uteställena hade stängt och vi hade ätit mat så skulle vi alla ta taxi hem. då mötte vi Nathalie helt oväntat. hon hade också varit ute, haha hon som itne skulle ut igår för att hon va trött och inte mådde så bra. men michaela och hanna verkar ha övertalar henne ganska lätt. haha. hon hade haft lika kul som oss och hade hängt med jesper, simon och gustaf.

hon delade taxi med oss hem och när vi kom hem så satte vi oss i vardagsrummet och pratade innan vi somnade i varsin soffa.

haha mamma och pappa blev nog ganska förvånade när de hittade oss i vardagsrummet.
idag har jag inte gjort mycket. mest tittat på olika serier med Nathalie.
rasmus, våran kock, lagade fantastisk middag till familjen och om en halvtimma ska vi äta efterrätt.

i morgon väntar jobb och senare på kvällen ska jag ut och äta med jacob, pontus, klara och mia.

ska se de sista minutrarna av så mycket bättre nu. skriver snart. puss rebecca

Kommentarer

Till REBECCA:

Från:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0