ska aldrig mer låna nathalies skor utan lov

Jag var ute i fredags och tänkte haft på mig ett par röda skor som jag nyligen har köpt men hittar dom inte och tänkte då att Nathalie lånade dom.
Så jag gick in i hennes rum och tog hennes nya gråa skor.
I slutet av kvällen bröt jag klacken och vi alla tyckte d va väldigt kul.
Jag la klacken i väskan och vi fortsatte festa ett litet tag till innan jag tog en taxi hem.
Jag lämnade skorna och klacken på hallgolvet och gick och la mig.
Dagen efter mötte jag en riktigt arg syster. Hon va inte glad över att jag hade lånat hennes skor utan att säga nånting, men hon hade gjort så mot mig.
I och för sig stod mina skor i garderoben, men men. Hahaha.
Jaja jag har lovat att betala skomakaren plus att jag ska bjuda på lunch.
Jag tror nog att hon gillar mig som syster ;)

Idag har jag jobbat och efter d blev d en snabb middag med Andreas. Nu ska jag träna lite innan jag och Nathalie ska kolla på film. Skriver snart. Puss rebecca

Kommentarer

Till REBECCA:

Från:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0