julen

Hej.

Nu e jag hemma igen.
Vi har firat jul hos våra kusiner. d va så trevligt!

på morgonen på julafton åt vi först middag med familjen. sedan till lunch åkte vi till farmor och farfar och åt lunch. sen åkte vi till mina kusiner och firade med alla kusiner och mormor och morfar.
fett god mat och världens bästa julafton som vanligt.
vid två tiden när vi hade spelat en massa spel allihopa osv så gick jag och nathalie och våran kusin elsa och mickaela och johannes och badade i elsas och deras inomhus pool. efter d kollade vi på film och somnade allihopa i soffan.
på juldagen va vi ute en sväng.
vi har bott hos mina kusiner hela helgen vilket har varit jättetrevligt :D
jag älskar att umgås med dom och tyvärr ses vi inte så ofta som vi borde.
idag kom vi hem och då har jag mest kollat på mina julklappar osv.

nyår närmar sig också :D jag har inte riktigt bestämt va som händer än. jag har tre  olika alternativ som jag väljer mellan. men d beslutar vi i morgon. eller dagen innan ;)

nu ska jag sova för jag e alldeles för trött efter alla roligheter hos kusinerna. skriver snart. sov gott!

Kommentarer

Till REBECCA:

Från:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0