Gästbloggaren

Rebecca har fått en gästbloggare. Hennes hemliga beundrare!
Egentligen e jag inte hemlig för alla vet egentligen vem jag e... Men jag avslöjar d bara inte i detta inlägg tänkte jag.
D e söndag och Rebecca sitter i telefon just nu. Vilket hon har gjort den senaste halvtimman. Eller 20 minuter...
Tack Linnea för att du ringde så lägligt!!!!!

Jag har roat mig undertiden genom att kolla igenom hela hennes dator. Jag har läst konversationer från msn, läst skolarbeten och tittat på filmer och bilder. Oj vissa av hennes fyllevideor (den från förra helgen t.ex!) e inte okej! Rebecca skärpning! Hehe.
Men skolarbetena. E du säker på att du fick så bra betyg? Nej skoja bara Rebecca. Dom va väl bra.........

Däremot borde ni se hennes fina bilder. En del vill man bara lägga upp här på bloggen eller sprida på Facebook men Rebecca har alltid varit väldigt noga med att inte lägga upp bilder här. Däremot så har hon faktiskt lagt upp en del bilder i bloggen ändå har jag sett. Fast d va lägesen.

Nu när jag har chansen att skriva va som helst så kommer jag inte på något bra. Men inlägget ska bli låååångt!
D vet jag att Patrik kommer uppskatta :)

Lite fakta om Rebecca:
Hon e alltid glad.
Hon och hennes syster e jättelika och står varandra väldigt nära.
Jag har känt Rebecca ganska länge.
Första gången jag träffade Rebecca va i skolan.
Hennes favoritfärg e vit tror jag.
Hon e stark.
Rebecca kan oavsiktligt krossa vilken kille som helst hjärta.
Hennes bil e skitsnygg! :O
Hennes systers bil e snyggare ;)
Hon äger 200 halsband.
Hennes rum e tomt om man jämför med andras rum.
Okej jag kommer inte på nåt mer att avslöja. Jag skulle ju kunna skriva hur mycket som helst men frågan e hur mycket av d hon inte skulle radera.

Nu ska jag och Rebecca äta middag och sen ska vi hem till mig. Och ikväll blir d film med de andra.
Jag ska se till att blogga nån annan gång också för mina inlägg e riktigt bra. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jacob!

2010-01-10 @ 20:35:51
Postat av: Anonym

ursäkta att jag ringde undertiden som ni va med varandra då jacob :P men d va viktigt (A)

2010-01-10 @ 21:02:05
Postat av: Anonym

alla vet vem du e ja :) men otroligt dåligt skrivet! lämna över till rebecca om du inte kan kläcka några skandaler om rebecca eller något annat spännande. du borde ha en del spännande att berätta om er ;P

2010-01-11 @ 19:44:56
Postat av: Anonym

hAhaaaaaaaha "hennes systers bil e snyggare"

2010-01-11 @ 21:16:59
Postat av: Anonym

hur vet alla att det här är jacob??? jag fattar ingenting

2010-01-12 @ 12:35:59
Postat av: Anonym

jacob jag uppskattar d långa inlägget!

2010-01-13 @ 17:58:12

Till REBECCA:

Från:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0